gerrieke-op-reis.reismee.nl

Foto's van de omgeving

Dammen met bierdopjes

Reacties

Reacties

Aartje

leuke foto's. ziet er nog best groen uit, en een lekker zwembad.
Dammen met bierdopjes hoe leuk is dat, ook al speelgoed gezien van blikjes?

Mees

Las net in het kerkblad hoe wij op de mail je verslagen kunnen lezen,heb alles gelezen, wat een belevenis,en bedankt voor de mooije foto,s heel veel succes groetjes van ons

Ant

Leuk dat je zoveel van jezelf deelt. Ik ken je eigenlijk amper, voel me bevoorrecht dat ik zo in je persoonlijk leven mee mag kijken en leven. Geniet van alles ?

Janny

Hoi wat een leuke foto's de omgeving is wel mooi groen en dammen met bierdopjes waar doe je dat ?wel een creatieve manier om het damspel te spellen groetjes

Gerrieke van Aperlo

Lieve reacties. Het is hier inderdaad erg groen. Aartje, nog niet echt met blikjes gezien. Wel allerlei spelletjes met spulletjee waar ik nooit op gekomen zou zijn.
En Janny, ik zou het nooit bedacht hebben. Maar ze kunnen het goed. (:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood